30 Mart 2010 Salı

Gereksiz Kapris ve Trip Yapan Hatuna Nasıl Davranılır?



Bir arkadaşım markete kadar gitmişti

Telefon edip “bana sigara al” dedim.

Unutmuş..

Joker başladı vıdılamaya . “Senden 40 yılda bir bişi istedim . Onu da unuttun işte. Demek ki senin bana verdiğin değer bu kadar, beni sevmiyorsun, değer de vermiyorsun”

“yaa bi git abi bana karı tribi yapma” dedi...

ama adam sigara almamış bana yaa

“iİk defa bişi istedim bu kadar mıydı bana verdiği değer yaa

oysa ben ona saçımı süpürge ediyorum.Götü boklu ıslak kukulu 3 sınıf karılar istese unutmazdın ama dimi” - “yapma böle unuttum işte” dedi

vermiyor işte değer vermiyor,bencil kendini düşünen,menfaatçi bi herif.

( Hakikaten bu kadınlar inanılmaz - Bir sigara almayı unuttuğu için aynı yazdıklarım gibi dünyanın hakaretini yeme ihtimalin mevcut)

EVET KONU BU

Gereksiz Kapris ve Trip Yapan Hatuna Nasıl Davranılır?

Unuttun demek ki bana değer vermiyor önemsemiyorsun sevmiyorsun kaprislerine karşı duruş ne olmalı?

Bu davranış tarzına karşı duruş 3 aşamalıdır

1.Aşama: Mantıksal Açıklama

Her normal erkek gibi hadisenin mantıksal olarak açıklanmasıdır.

Unutulmanın sebebi ve unutmanın normal olduğu mantıklıca açıklanır.

**Lakin bu mantıksal açıklamalarımız kadın tarafından kabul edilmeyecektir**

Direk 2. aşamaya geçilir..,

2.Aşama:Kapris Çekme ve İlgi

“Yapma hayatım olur mu? sen benim için her şeyden önemlisin bunun onunla ne alakası var elbette seni çok seviyorum, çok değer veriyorum, çok değerlisin” şeklinde top orta sahada döndürülür.

**elbetteki hatun kişiye bu da kafi gelmeyecek ve sınırları zorlayacaktır**

3.Aşama: ALFA AYARI

Ceza Sahasına Giriş , tavır sertleştirilir..bakışlar keskinleşir, ses geriye alınır daha tok bir sesle, kadına keskin beden dili ile ayar verilir

“Uzattın ama unuttuk işte, açıkladık anlamdın , değerli olduğunu da söyledik şeklinde izahat ve azar karışımı ayar verilir..

**genelde adam olurlar bu aşamada**

yine de adam olmazsa

3 aşamanın ikinci bölümüne geçilir

“Sikerim seni de sigaranı da ineydin de alaydın aq ben senin kuryen miyim? kapıcın mıyım? gıcıklığına almadım, var mı aq ,sus çıldırtma” diye bağırılır.

kadın “beni sevmiyorsun” diyerek ağlama tribi ile son saldırısını yapar

Siklenmez, televizyon açılır, bilgisayara dönülür. 15-20 dakika içinde kendine gelecek

ve hiç bir şey olmamış gibi “çay içer misin?” ya da “Bu akşam şuraya gidelim mi?” diyecektir.

İşte kadınlar böyledir.

Saygılarımla…

JoKeR – 30.03.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder