5 Nisan 2010 Pazartesi

Güzel, Kaliteli, Kendine Güvenen Kadınlar Hakkında



Bir kadın sizi beğeniyorsa ne yapar ? bir şekilde ilgisi belli eder , belki gelir kendi yanaşır belki sadece güler falan ama bu kadının kendine güven , kalite ve güzelliği ile orantılı olarak değişir.


Unutulmamalıdır ki. Kendine güvenen, kaliteli ve güzel bir kadın seni sadece içinden beğenir. Belki sadece ufak minicik bir bakış yakalayabilirsin. Onun dışında asla ve asla bir şey yapmaz. Aynı soysal ortamda bulunduğunuz tanışmadığınız ya da tanıştığınız bu kız ilgi odağıdır.


Kız sizin gözünüzde bir anda diğerlerinden farklı olmuştur. Güzel olması bir yana ne kadar zariftir, ayarlıdır. Fazla cıvıtmadığı gibi soğuk değildir. Akıllıdır burttur zurttır. Herkes kıza hayran olur. İşte bu gibi kızlar kendide bunun farkındadır. Bir çok kadın evde kalma kaygısını yaşarken o nedense hiç yaşamaz. Hatta ilk başlar da şaşar kendinden daha güzel kızların evde kalma korkusu olmasına. Bir zaman sonra ise duruma uyanır. Kendisini o kadar çekici yapan şey güzelli değil her şeyidir.




Aranılan kadındır o. Bu etiket üstüne yapışmıştır. Her gittiği yerde farklı davranılmıştır ona ve o bunu bozmamak için elinden geleni yapar. Senin için ölse geberse atak yapmaz. Sana hiçbir cilve koymaz.


Bunları neden anlatıyorum. Kızdan hiç İLİ ( İlgi İşareti) alamazsanız kız sizinle ilgilenmiyor sanabilirsiniz. Oysa bu tarz kızların ili verme yöntemi sizi terslememektir. Diğer adamlara nasıl davrandıklarına dikkat edin. Düğer adamları tersleyen ve harcayan bi kız sadece sizi terslemiyorsa bile size şans veriyor demektir.


Ben ödülüm cartum curtum tribine istediğin kadar kendi kendine gir. Ortada bir gerçek vardır. O kadındır ve bi sürü ezik adam hayran hayran bakarken , bir çok fırlama saldıralar düzenler. Herkes kızı konuşmaktadır. Sonra sen ben ödülüm de istediğin kadar bir işe yaramaz.


Bu tarz kızlara karşı “eşitlik” ilkesi uygulamak gerektiği kanaatindeyim.


Yani davranışlarla ya da sözlerle kıza şunu hissettirmek lazım.


“Hımm çekici güzel ve herkesin istediği kız. Sen ödülsün ve çok istenen birisin bunu kabul ediyorum. Peki ya seni isteyen adamların içinde sana uygun kaç kişi var. Onlarca salak adamdan kaç tanesini beğendin? Beğenemedin işte bi sürü adam var ve beğenemiyorsun , bunun yanında da sana o kadar çok saldırı yapılmış ki sende erkekleri iyi tanıyorsun. Sevgili ödülüm sen ödülsün ama seni alacak kalite yok. Efendim ben mi varım , haa evet sen benim için hah işte bu adam diyorsun değil mi , evet güzelim haklısın sen herkesin hayallerindeki ödülüsün, bense senin için özel üretilmiş senin ödülünüm. İşte bu ödüller birlikteliği olacak”


Kadına bunu hissettirmek gerekli. Zaten bu ödül meselesine gelince şunu da yeri gelmişken belirtmek isterim. Kendini ödül olarak görmek etkileme ve tavlama anlamında güzel bir şeyken ilişkisel ve aşk anlamında iyi değildir. Benim için ödül olamayacak bir kadını neden aşık olayım ki? Benim için ödül olamayacak bir kadına neden kadınım diyeyim ki ? benim için ödül olamıyorsa bir kadın sadece sevişme ihtimalimiz olur.


Aşk bir ödüldür.

Kadın bir ödüldür.

Aşk kadının ta kendisidir.



Yani davranış modelleri kadının kalitesine göre de değişecektir. ( benim bu bahsettiğim aynı sosyal ortamda- iş, okul, komşu vs..).


Buradaki hassas denge çok önemlidir. Bu tarz kadınlar karşı sakin yanaşmak gerekir. Çok ilgilenirsen sende yavşayan diğer salaklardan olursun. Hiç ilgilenmezsen kız çatlasa da bişi yapmaz. Bu aradaki ayar çizgisini tutturana kadar 3-5 kere çamura batmak gerekir. Sonrasında yavaş yavaş çizgi bulunur.


Bütün bunların yanında bu kadınlarla ilgili bir önemli hatırlatma daha yapayım size. Böyle özelliklere sahip , herkes tarafından deliler gibi arzulanan , herkesin hayatında olmak için can attığı, hafta 4-5 büyük kişiden seni bizim bilmem kimle tanıştıralım, ne olur bir yiğenimle tanış gibi teklifler alan , deliler gibi asılınınan, talipleri çok bol, adı ortamlarda efsane olan bu kız..


Evet bu kız..


Kendi çok nazik diliyle sizinle sevişmek isterse.. karşınızda 2 seçenek vardır. Ya o kadınlar sevişirsiniz ya da onun düşmanı olursunuz. Böyle bir kadın kendini reddeden erkeğe hiç acımaz..


Benim başıma geldi de ordan biliyorum. Hep böyle oluyor. O herkesin istediği kadın seninle yatmak istediğinde onu reddedersen sana düşman oluyor.


“Way salak hatun madem böyle neden yatmıyorsun o zaman?” dediğinizi duyar gibiyim.

Ama değerler diye de bişey var.sevgilisi vardır, sevgilinin arkadaşıdır, arkadaşın kardeşidir. Amirin kızıdır vs..


Yapmazsın ve o günden sonra soldurduğun gülün sadece dikenleri kalır sana….


Saygılarımla….

JoKeR - 05.04.2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder